Нутритивно Смути со Банана и Тиква

Ова смути е одличен хранлив оброк кој може да ви биде лесна замена за појадокот или за брз опоравок по напорниот тренинг.

смути банана тиква

Богато со протеини, јаглехидрати, витамини и минерали, сите потребни на активниот спортки метаболизам, па телото ќе ви биде благодарно. Едноставна и брза подготовка, а потребни ви се:

♦ 1 банана;

♦ 50-100гр тиква (печена или варена, јас ви препорачувам печена, вкусот е далеку подобар);

♦ 150мл млеко (или јогурт);

♦ овесни снегулки (цели или мелени, јас користам мелени-овесно брашно);

♦ ленено семе (цело или мелено, јас користам мелено).смути

Сите состојки ставети ги во блендер и миксирајте додека смесата не се соедини. По потреба додавајте млеко/јогурт доколку сакате смутити да ви биде поретко.

*Совет плус: доколку не сакате многу благо, користете јогурт наместо млеко. Бананата и тиквата се доста слатки, па јогуртот ќе ви донесе баланс во смутито.

Уживајте!

смути банана тиква

Permalink